søndag 24. april 2011

Hvor langt kan strikken tøyes???

Jeg tror det var nettopp det Jamaica tenkte i ettermiddag. Hundene hadde fått hvert sitt tyggeben, men Jamaica fant ut at det var mye artigere å terge Nova. Nova er til vanlig en meget bestemt og tydelig dame, så jeg var egentlig imponert over hvor lenge hun lot den lille kranglefanten holde på. Jeg moret meg meg stort der jeg sto med kameraet og fanget inn skuespillet på plenen... ;-)


Hei Nova, her er jeg!


Kan jeg få smake på tyggebenet ditt?


Hei du, jeg er her, sa jeg.


Ser du meg ikke, eller?


Hvis jeg klør deg litt på ryggen, da?


Eller dytter litt på deg...???


Hmm, kanskje jeg skal finne på noe annet...


Leke med ball, kanskje...?


Eller...


...enda bedre, leke med ball oppå Nova! Merker du meg nå???


Haalloooo, sa jeg!!!!


Oi sann, reagerte hun nå... :-/


Tror kanskje heller jeg tar mitt eget tyggeben, jeg...


Det er ikke så verst det heller, i grunnen... ;-)


1 kommentar: